Sammy! <3

hej nu var det ett lååångt tag sen jag bloggade hoppas ni fortfarande gillar min blogg :) Men det har hänt mycket sen senast jag sov över med bästa för ett litet tag sen det var as kul hon typ putade ner mig från sängen så jag slog kvät haha .. <3  Och igår .. var jag och bästa i stallet typ as länge hos foder hästarna det var as kul först tog vi in dom och red i en padock och det var inte plogad :) så vi kunde typ inte göra någon t.ex galoppera men sammy gjorde det endå han e typ en travare och var as snabb jag kunde typ inte hålla innen honom m.m sen mockade vi och tog in dom i boxen och blandade foder och gav dom , var uppe på loftet och tog ner mer halm sen plockade vi hö till frukort middag och kvällsmat och sen skulle vi hem :( Men ska dit idag igen :D Och göra samma sak fast vi ska rida på den plogade travbanan :D Idag kommer bild på honom med :D

Kommentarer
Emma-louise - emmaalouisefoto.blogg.se - f o t o b l o g g (:

HIHIHIHHIIH :DDDDDDD<333333333

2011-01-07 19:50:50
URL: http://emmaalouisefoto.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0