Jag är käär !



Hej , På bilden e mitt gammla objektiv och här under e min
nya kärlek ! Igår hade jag kalas för jag fyller år imorgon ! 13 år ;P
Idag ska jag inte göra så mycket tror jag fota med mitt nya objektiv typ : )
Ska typ ringa t bästavän Emma-Louise o prata lite ;P <3
Förlåt föresten för att jag inte har bloggat på länge mitt
internet har typ laggat ett tag : (
Men nu ska jag ta igen det med dubbelt så mycket ilder och inlägg :D
Men igår fick jag lite presenter för objektivet kostade ju lite :)
En jätte nice randig tröja en tofs som maria montazami (stavning)
och 2 hjärtan ocg ett typ stearin ljus stake :) Jätte söt : !
Men nu ska jag nog titta lite på tv och ringa Bästavään :D

Puss ; )


Nikon d3000 / nikkor 18-55 mm :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0