4 dagar kvar !

Nikon d3000 / nikkor 18-55 / foto: jag (emma) / modell hus och snö (:

Hej , idag gjorde vi inte så mycket i skolan först så läste vi länge sen hade vi bild , den slöd efter rasten och sen var det mat . Sen läste vi igen sen kom 6b och hade bok redovisning vet inte varför men det var soft för man bara skulle lyssna. Sen när jag om hem va mormor här och jag va då med saga hunden saga . (: Vi va ute i den djupaste snön och Saga fick hoppa för att komma fram. Hade ju kameran men fick inga på saga hon var ALDRIG still !  Fatta jobbigt :p Aja fick denna bilden ;p Och nu  sitter ja här .. de va min dag :D
Hörs ♥

Kommentarer
ANNIS (A N N N A I Z)

SV; okej :D

2010-12-20 17:53:18
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0